HER ŞEY DAHA İYİ HİZMET İÇİN

2015-07-30 10:51:21
HER ŞEY DAHA İYİ HİZMET İÇİN

Edirne halkının daha kaliteli hizmet alması ve belediye personelinin motivasyonunu artırarak; daha sağlıklı ortamda, daha verimli çalışabilmesini isteyen Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’ın talimatıyla, belediye personeline yönelik düzenlenen eğitim seminerleri devam ediyor.

Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Hakan İşcan’ın davetiyle Edirne’ye gelen ‘Siyasetçinin El Kitabı’ isimli kitabın yazarı Siyasi İletişim Uzmanı Yüksel Bölük, Edirne Belediye Meclis Salonu’nda ‘Etkili iletişim’ ve ‘Nasıl Lider Olunur’ isimli eğitim semineri verdi.

Belediye personelinin büyük ilgi gösterdiği eğitim seminerinde konuşan Yüksel Bölük, hizmet almak için gelen vatandaşlarla nasıl etkili iletişime geçilmesi konusunda bilgi verdi.

Hizmet almak için belediyeye gelen vatandaşlara değerli olduklarını hissettirmenin çok önemli olduğunu ifade eden Bölük, “Önemli olan insanların belediyeden memnun ayrılmaları. İnsanlarla çok iyi ilişkiler kurarak, buradan daha mutlu ayrılmasını sağlayabilirsiniz. Kendinizi insanlara beğendirmeli, sevdirmelisiniz. Kendinizi insanlara sevdirip, beğendirmek için de samimi olmalı, dış görünüşünüze dikkat etmeli, gülümsemeli, güzel, anlaşılır konuşmalı ve insanlardan övgüyle bahsetmelisiniz” dedi.

 Yönetici ve liderlerin çalışanlarının performansını nasıl attırması konusunda da tavsiyelerde bulunan Bölük, “Personelinizi asla ve asla eleştirmeyin. Bu onların performansını daha da düşürecektir. Aksine personelinize sık sık motive edin. Yerine getirdiği görevlerden dolayı onlara teşekkür edin. Personelinizi sık sık takdir edin. Söyleyeceğiz güzel bir söz, personelinizin günün çok iyi geçirmesine ve daha verimli çalışmasına neden olacaktır” diye konuştu.