EDİRNE BELEDİYESİ’NDEN 3 YENİ HİZMET NOKTASI
"Edirne Belediyesi, vatandaşların belediye işlemlerini daha hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilmesi için şehir genelinde üç yeni hizmet noktasını faaliyete sundu.
Vatandaşların sahip oldukları taşınmazların vergilendirilmesi için belediyeye sundukları bilgileri kapsayan Emlak Beyanı, taşınmazın güncel piyasa değerini gösteren resmi bir evrak olarak özellikle tapu işlemlerinde sıkça talep edilen Rayiç Değer Belgesi, Edirne Tapu ve Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü’nde bulunan hizmet noktasından temin edilebildiği gibi aynı yerde bulunan veznede kurumumuza ait tüm ödeme işlemleri gerçekleştirilmektedir. Hizmet noktamız, Tapu işlemleri için gelen vatandaşların işlerini kolaylaştırırken tapu işlemleri sırasında yaşanan yoğunluğu da azaltmıştır.
Kültür ve sanat faaliyetlerinin yürütüldüğü Atatürk Kültür Merkezi ve Belediye Konservatuvarı’nda hizmete sunulan vezne ise merkezi konumuyla vatandaşların hem belediye işlemlerini hem de diğer ödemelerini zahmetsizce yapmalarına imkan tanıyor.
Ayrıca geçtiğimiz günlerde hizmete giren Babademirtaş Mahallesi, Sanayi Kışla Caddesi No:20 adresindeki Edirne Belediyesi Ek Hizmet Binası’nda açılan yeni vezne, vatandaşlar için kurum ödemelerine dair büyük kolaylık sağladı.
Bunun yanında, Edirne Tapu ve Kadastro 14. Bölge Müdürlüğü’nde bulunan ve ayrıca emlak servisini barındıran vezne, tapu işlemleri için gelen vatandaşların işlerini kolaylaştırırken tapu işlemleri sırasında yaşanan yoğunluğu azalttı.
Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan Akın, yeni veznelerle belediye hizmetlerini vatandaşlara daha yakın hale getirdiklerini belirtti. Başkan Gencan Akın, “Her projede önceliğimiz, Edirne halkının yaşamını kolaylaştırmak. Bu yeni veznelerle vatandaşlarımız işlemlerini daha hızlı yapabilecek ve zaman kaybı yaşamayacak. Belediyemizin hizmet ağı genişliyor, Edirne’mize değer katan çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz” diye konuştu. Edirne halkının hayatını kolaylaştıran projelerle kente değer katmaya devam edeceğini vurguladı.